Climagroup – офіційний магазин кондиціонерів Gree в Україні.
У нас представлені для покупки побутові кондиціонери, напівпромислові та промислові кондиціонери, осушувачі повітря.
В Climagroup представлені чудові дизайнерські моделі кондиціонерів Gree, а також високоефективні теплові насоси Gree.
На початку свого існування компанія в основному покладалася на збирання і виробництво побутових кондиціонерів. Зараз вона перетворилася на диверсифіковану і технологічно орієнтовану глобальну промислову групу, що охоплює дві основні сфери – споживчі товари та промислове обладнання. Продукція компанії експортується більш ніж у 160 країн і регіонів.
У компанії працює понад 90 000 співробітників, включаючи 15 000 фахівців з досліджень і розробок та понад 30 000 технічних працівників. У компанії 14 виробничих баз в Китаї і за кордоном, розташованих у Чжухай, Чунціні, Хефеї, Чженчжоу, Ухані, Шицзячжуані, Уху, Чанша, Ханчжоу, Лояні, Нанкіні, Ченду, а також у Бразилії і Пакистані. Також існують 6 баз з переробки відновлюваних ресурсів у Чанша, Чженчжоу, Шицзячжуані, Уху, Тяньцзіні і Чжухай, що охоплюють весь виробничий ланцюг від виробництва до утилізації, реалізуючи екологічно чистий, циклічний і сталий розвиток.
Науково-дослідні інститути займаються технологіями, електронікою, новими джерелами енергії та екологічними технологіями, здоров’ям, комунікаціями, інтелектуальним обладнанням, роботами, верстатами з числовим програмним управлінням, інтернетом речей, енергетичними технологіями, системами управління двигунами, технологіями прання, технологіями охолодження, а також будівельними технологіями та енергозбереженням. Всього 96 науково-дослідних інститутів, 929 лабораторій, 1 робоче місце академіка (двигуни і управління), з національними ключовими лабораторіями, національним інженерним технологічним дослідницьким центром, національним центром промислового дизайну, визнаними державними підприємствами технологічними центрами, кожен з яких є центром інженерних технологій робототехніки та науково-дослідним центром. Компанія продовжує рухатися вперед на основі інновацій. Тільки у 2018 році витрати на дослідження і розробки досягли 7,268 мільярда юанів. В результаті довгострокових накопичень компанія подала заявки на 72 600 внутрішніх патентів, з яких 36 329 – патенти на винаходи. Всього було отримано 41 320 патентів, включаючи 9 089 патентів на винаходи і 2 306 міжнародних патентів. В рейтингу 2019 року, опублікованому Державним управлінням інтелектуальної власності Китаю, Gree Electric Appliances зайняла шосте місце в Китаї і перше місце в індустрії побутової техніки. Компанія володіє 30 "міжнародно провідними" технологіями, 2 державними нагородами за науково-технічний прогрес, 2 державними нагородами за технологічні винаходи і 4 китайськими патентними преміями.
У 2018 році, за даними Економічного і соціального ради Японії, Gree займала 20,6% світового ринку побутових кондиціонерів. Компанія дотримується принципу якості на першому місці. Слідує принципам чесного управління, орієнтується на клієнта, суворо контролює якість і системне будівництво. За даними, опублікованими Академією Winning The Bid, задоволеність клієнтів і лояльність до Gree вже дев'ятий рік поспіль з 2011 року займають перше місце в галузі. У 2018 році компанія отримала третю "Китайську премію якості".
У 2019 році був затверджений національний стандарт "Керівництво з інноваційного циклу управління якістю на основі споживчого попиту", розроблений за участю Gree. Компанія продовжує трансформацію і модернізацію, реалізуючи структурну реформу з упором на пропозицію, коректуючи і оптимізуючи промислову структуру, активно просуваючи модернізацію інтелектуального виробництва і прагнучи до високоякісного розвитку. З 2013 року Gree займається інтелектуальним обладнанням, комунікаційним обладнанням, формами та іншими областями, розширюючись від професійного виробництва кондиціонерів до різноманітної високотехнологічної промисловості. В даний час Gree Intelligent Equipment не тільки надає передове обладнання для власної автоматизації, але й обслуговує багато галузей, таких як побутова техніка, автомобілі, харчова промисловість, цифрові продукти 3C, будівельні матеріали, сантехніка та інші. Середня виробнича вартість на одного співробітника збільшилася з 912 000 юанів у 2012 році до 1,496 мільйона юанів у 2018 році. У 2019 році компанія досягла річного доходу в 55,508 мільярда юанів, чистого прибутку в 24,697 мільярда юанів і податкового внеску в 15,790 мільярда юанів. Gree продовжує дотримуватися ідей нової епохи соціалізму з китайською специфікою, не забуваючи про початкові устремління, пам'ятаючи про місію, дотримуючись реальної економіки, самостійності і незалежних інноваційних розробок, прискорюючи впровадження і управління інформацією, автоматизацією виробництва, інтелектуальними продуктами, продовжуючи лідирувати у розвитку технологій у глобальній індустрії HVAC, а також в області інтелектуального обладнання, комунікаційного обладнання, форм та інших напрямках, створюючи більш передові технології, постійно задовольняючи прагнення глобальних споживачів до кращого життя і вступаючи в епоху інтелектуального розвитку з новими досягненнями.
Брендова стратегія
Із невеликої фабрики з річним обсягом виробництва всього в 20 мільйонів юанів до найбільшої в світі компанії з виробництва кондиціонерів, Gree перетворилася на міжнародне підприємство побутової техніки після більш ніж 20 років розвитку. GREE була заснована в 1991 році. На початку це була невелика фабрика з виробничими лініями тільки для віконних кондиціонерів, з річним обсягом виробництва менше 20 000 одиниць. Завдяки серії конкурентоспроможних продуктів GREE захопила ринкові можливості і почала будувати імідж бренду, що заклало добру основу для майбутнього розвитку. У період з 1994 по 1996 рік GREE почала зосереджуватися на поліпшенні якості продукції, запускаючи політику якості «створення високоякісних продуктів, побудова відомого бренду, розширення масштабів бізнесу, досягнення світового рівня якості», шляхом реалізації стратегії «Створення високоякісного продукту» і створення та поступового вдосконалення системи управління якістю, публікації «12 наказів президента» і просування проекту «Нульовий дефект», все це свідчить про прихильність GREE до підвищення якості продукції. З того часу якість продукції GREE стала важливим аспектом у дослідженнях і розробках, виробництві та транспортуванні продукції. Високоякісні кондиціонери GREE також принесли гарні можливості для продажів.